خدایا...

تبلیغات

خدایا...

خدایا...

یا نوری بیفکن...

یاتوری...

ماهی کوچکت از تاریکی این اقیانوس میترسد...





مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/7/10/4 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

گفتم:خدایا از همه دلگیرم.

گفت:حتی من؟

گفتم:خدایا دلم را ربودند!

گفت:پیش از من؟

گفتم:خدایا چقدر دوری؟

گفت:تو یا من؟

گفتم:خدایا تنهاترینم!

گفت:پس من؟

گفتم:خدایا کمک خواستم.

گفت:از غیر من؟

گفتم:خدایا دوستت دارم.

گفت:بیش از من؟

گفتم:خدایا انقدر نگو من!

گفت:من توام، تو من

این نظر توسط دلبند در تاریخ 1393/5/22/3 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

زندگی افسانه است...
هر که دل بندد به آن دیوانه است...
عشق هم افسانه ی افسانه هاست...
هر که دل بندد به ان دیوانه است...
پاسخ:بیت اول را شما توپ آمدی، دل به دنیا بستن و خوب آمدی. گر نباشد عشق معشوق در وجود آدمی/ آدمی همچون پلیدان میرود یکسو دمی!!! خوب بیییید؟؟؟



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.