طنز

تبلیغات

طنز

یه خانومی گربه ای داشت که هووی شوهرش شده بود. آقاهه برای اینکه از شر گربه راحت بشه ، یه روز گربه رو میزنه

زیر بغلش و 4 تا خیابون اونطرف تر ولش میکنه.
 

وقتی میرسه خونه میبینه گربه هه از اون زودتر رسیده خونه!!! این کارو چند بار تکرار میکنه اما نتیجه ای نمیگیره...
 

یک روز گربه رو برمیداره میذاره تو ماشین بعد از گشتن از چند تا بلوار و پل و رودخانه و ... خلاصه گربه رو پرت میکنه

بیرون. یک ساعت بعد زنگ میزنه خونه زنش گوشی رو برمیداره.
 

مرده میگه : اون گربه ی کره خر خونس؟
 

زنش میگه : آره.
 

مرده میگه گوشی رو بهش بده من گم شدم!!!
 




مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط محمدامین در تاریخ 1393/4/25/3 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وبلاگ خوبی داری
پاسخ:قابل شمارو نداره

این نظر توسط dastanak در تاریخ 1391/5/13/5 و 6:09 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام. وبلاگ باحالی داری. یه سر به من بزن، اگه خوشت اومد منو با اسم داستانک لینک کن و یه عنوان بده من هم لینکت کنم. موفق باشی.
پاسخ:سلام.ممنون،حتما


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.