پیامک های عاشقانه سری 2

تبلیغات

پیامک های عاشقانه سری 2

 پیامک های عاشقانه 

 

1مي دوني چقدر دوستت دارم؟ به اندازه تارهاي موي سرت ضرب در تعداد نفس هات ضرب در تموم ستاره هاي آسمون ضرب در صفر ..

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی ،که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین می برد.2
3-بنی ادم اعضای یکدیگرند سر لقمه نانی به هم می پرند

4-خدا جون وقتی منو نقاشی می کردی زیبا نقاشی کردی ؛ ممنون سالم نقاشیم کردی ؛ ممنون ولی آخه چرا خدا جون تنها نقاشیم کردی؟ ش
5-ديشب فرشته‌اي به خوابم اومد گفت: گل يا پوچ؟ گفتم: گل. دستشو باز كرد و تو رو بهم داد 6-خیلی سخته که ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده!!! ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شد توی زندگیت هرگز اخم نکن چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشه..7-تو را براي وفاي تو دوست مي دارم، و گرنه دلبر پيمانه شكن که فراوان است..8-می دونی چرا دل به دلت دادم؟ به خاطر شباهتت به ماه ، با این تفاوت که ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری!910-مي گن خدا بهترين نعمتش رو به بهترين بنده هاش ميده، ولي من که بهترين بندش نيستم! پس چرا تو رو به من داده ؟!11-برای شکستن من یه اخم کافیه... نیازی به فریادت نیست، واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه... نیازی به قهر نیست، برای مردنم حرف رفتنت کافیه... نیازی به انجامش نیست...12-تو ممكن است در تمام دنيا فقط يك نفر باشي ، ولي براي يك نفر تمام دنيا هستي.13-عشق و محبت ديگر خريداري ندارد. زندگي شده قصه ي همان مرد يخ فروشي كه وقتي از او پرسيدند:فروختي؟ گفت:"نخريدند،تمام شد..."همیشه وقتی گریه می کنی، اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته. 14-

15-جالب است در زندگي ، تنها كساني ما را ميرنجانند كه هميشه كوشيده ایم از ما نرنجند.
16-حکايت جالبي است که " فراموش شدگان"، " فراموش کنندگان" را هرگز " فراموش نمي کنند.

17-ديروز خواب دیدم با يك دسته گل اومده بودی به ديدنم،

با يك نگاه مهربون....

همون نگاهي كه سالها آرزو شو داشتم و از من دريغ مي كردی،

گريه كردی و گفتی دلت برام تنگ شده، ولي من فقط نگات كردم..
وقتي رفتی سنگ قبرم از اشكت خيس شده بود. . . . . .

18-یادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن!؟
رفتم و بزرگ شدم... حالا اما ديگر يادم رفته است دوست داشتن. !

19-یادمه که همیشه بهم میگفتی برو من پشتتم

ولی هیچوقت فکر اون خنجر که پشتت قایم کرده بودی رو نمیکردم.!


میدونی بنی آدم اعضای یکدیگرند یعنی چی ؟ یعنی تو جیگر منی 20



سلام ، موبایلتو چیکار کردی که هرچی زنگ میزنم میگه مشترک موردنظر در قلب شماست ؟!21


همیشه منتظرم تا زراه دور برسی ، تویی تمام وجودم ، شبیه نور برسی 22-


23از گل وا شده ی دورترین بوته خاک ، به تو ای دوست سلام . حالت آیا خوب است ؟ روزگارت آبیست ؟ همه اینجا خوبند ، نیلبک می خواند ، قاصدک می رقصد ، باد هم عاشق شده است . فکر من باش که من فکر توام .


24-عاشق شدم به گبری

گبری که دین ندارد

این کار کار عشق است
ربطی به دین ندارد

25- زغم یكی اسیرم كه زمن خبر ندارد ، عجب از محبت من كه در او اثر ندارد ، غلط است هركه گوید دل به دل راه دارد ، دل من زغصه خون شد دل او خبر ندارد
هم سوخت دلم زدوریت هم جگرم ، با دوری خود دوگانه سوزم کردی 26-

27-روزگاریست دراین کوچه گرفتار توام

باخبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی که طبیب دل هر بیماری
پس طبیب دل من باش که بیمار توام

28-وقتی دلت تنگ شد ، وقتی چشمات تر شد ، وقتی دیگه نبود کسی امید یا یه همنفسی ، بدون که هست اینجا کسی که تو واسش همه کسی.

29-بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنن ولی گنجشکها جدی جدی میمیرند.
 

منتظر سری بعدی باشید وبا نظر دادن خود به ما در بهبود این وبلاگ کمک کنید.




مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.